وب مهر Options

Wiki Article

من همچنان بر خواسته اولیه خود که در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرده بودم، پافشاری می کنم و چرا نگویم که بعد از این ارعاب ها و بگیر و ببندها مصرتر از پیش نیز شده ام. و وقتی می بینم فرماندهی یک نهاد نظامی – که مدارک آن نیز موجود است- در نامه ای به وزارت بهداشت و درمان دستور می دهد که تحویل کپی اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحین و مصدومین حوادث اخیر ممنوع است، و بیمارستان ها را از تحویل اسناد به مجروحان و مورد تعدی قرار گرفتگان ممنوع می کند، بیش از پیش مصر می شوم که بفهمم دلیل این تهدیدها و واهمه ها چیست؟ بر پزشکان است که بر اساس سوگند خود تمام تلاششان را برای درمان مصدومان و بیماران حتی اگر آن مصدوم، دشمن پدرشان باشد مبذول دارند.

وي با تاكيد بر خدمات ارزشمند امام (ره) براي اسلام و مسلمين و ملت ايران، گفت: مسلمانان بايد قدردان اين خدمات گرانبها باشند.

با این کار به افراد در ارتباط با شرکت اطمینان می‌دهید که شرکت قانونی است و دارای شماره ثبت است.

به گزارش "تابناک" آيت الله هاشمي رفسنجاني امروز چهارشنبه در اولين مصاحبه خود بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران در گفت وگو با شبکه خبري "العالم" اظهار داشت: تحميل جنگ عليه ايران و هچنين تبليغات فراواني که هنوز عليه ما صورت مي گيرد عوامل و علل متعددي دارد که يکي از آن پايبندي به اصول انقلاب و حمايت مستمر ما از فلسطين است.

برای اینكه مجیدی را میبرد در لیست سیاه ... من هیچی ندارم . هرچی دارم از مردم و انقلاب است ...

به نظر من بعید است که این اعترافات پروژه ای باشد برای بازداشت دیگران. برعکس به نظر من این اعترافات مسکنی برای جریان راست رادیکال است تا حرفهای مورد اعتقاد خودش را از زبان اصلاح طلبان بشنود تا به تبع آن طرفداران این جناح اعتقاد بیشتری به جناح سیاسی مورد علاقه شان پیدا کنند.

طراحی سایت وکالت یکی از راه هایی است تا به افرادی که روزانه به زندان می افتند کمک می کند تا بتوانند خودشان را از این منجلاب نجات دهند. در واقع همان طور که از این موضوع آگاهی دارید، میزان جرم و جنایت روز به روز در حال افزایش است و به همین علت روزانه افراد زیادی چه گناه کار و چه بی گناه راهی زندان می شوند که طراحی سایت وکالت در این شرایط یک ترفند حرفه ایی از طرف وکلا در نظر گرفته می شود تا بتواند به تمامی این افراد کمک کنند.

این نقطه خطرناكی است. لذا من از ایجاد هر نوع چالشی كه این القا رو در سطح

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

یعنی نمی گوید که چون من از نماز جمعه حذف شده ام حالا می آیم و به جنبش سبز می پیوندم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

حال چرا اینجوری است ... " مجیدی در این لحظه ناگهان بغض كرد و با صدایی اشك آلود خطاب به آقا گفت :

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

اگر با خواندن مطالب بالا هنوز قانع نشده اید که چرا واقعا به طراحی سایت وکالت نیاز است، به شما توصیه می شود دیگر دلایل نیاز به طراحی سایت وکالت که در زیر مطرح شده است را نگاهی بیاندازید. این دلایل عبارتند از :

Report this wiki page